06/20/2010 5:28PM

hei carmen,
kathrine lurer på om du kan legge ut bilder fra i går.

06/20/2010 6:51PM
Hej dere,
Jag prøver å finne några email-addresser av jenter via facebook og Kathrines konto. Jag har en av henne som heter katrinefalkenhaug@hotmail.com. Ær dette, eller skulle sende jag på en annan?

hun vil at du legger ut bildene på facebook.

02/06/2014 11:33AM

Hei.

DU har IKKE min tillatelse til å dele Bilder av meg eller min familie.

Om du slutter med det øyeblikkelig så blir jeg nødt til å politi andmelde deg samt rapportere deg til facebook slik at din konto blir stengt!

Vennligst respekter dette og slett det de bildene du har delt.

06/30/2016 10:29PM

Hei Carmen!

Fjern alle bilder av meg, Kathrine og mine barn fra dine bilder.

Du har IKKE tillatelse til å bruke disse bildene!

Du er meldt inn til Facebook for å få din konto blokkert og deg utestengt til evig tid.

Jeg kommer også til å politi anmelde deg om du ikke etterkommer mitt krav om å fjerne bilder.



